Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 28 september 2016

4e och sista veckan av bingoutmaningen hos CCK på FB
Hoppas verkligen att ni hänger på denna roliga utmaningen.

Jag har använt mig av en diggi som ingår i ett set med 2 st halloweendiggisar. Jag har använt mig av "Halloween Trio" och du hittar den här.

Så här blev mitt kort denna gången...


På bingobrickan har jag använt mig av mittenraden: Flowers, sentiment och cheesecloth.


Jag har målat med mina copics och listan finns här under.

Copics:
E000,00,01,95,04,93,R20,22
V12,15,17,BV08
C5,7,9,100
YG01,07,G07,28
Y06,35,38,E15
YG91,C00,0,1,2,4,6,8
YG07,G07,29

Hoppas ni gillar mitt kort och deltar i utmaningen. Det pågår även en utmaning i utmanarbloggen.

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en skön fortsatt vecka så avslutar jag med länkarna som vanligt...

Länkar:



2 kommentarer:

  1. Wow this is one amazing card. I adore your colour choices (just a tad mad about all things purple), the black really makes everything "pop". Your colouring in is just amazing too! Thanks for playing along with us over at Stampartpapel - DT Shirl

    SvaraRadera