Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 28 september 2016

Ny release för Julia Spiri idag....
Denna releasen väcker lite minnen till liv...
Det är en klippdocka. Jag lekte ofta med det när jag växte upp. Klädde av o på och ritade nya kläder till dom... la timmar på detta.

Jag gjorde henne ganska stor, hon är ca 18 cm hög.
Det kommer även till en hög med kläder att måla och peruker.
Eftersom det var så mycket att måla så har jag inte listat vilka pennor jag har använt för listan skulle bli oändlig....
Till henne så byggde jag även en garderob till henne av kraftig chipboard. Den är så stadig så man kan använda den till barbiekläder i stället om man vill.

Är ni nyfikna nu....?

Här kommer bilderna....




Hoppas ni gillar vad jag gjort....
Glöm inte bort att det pågår utmaningar både i Julias blog och på fb sidan.

Med detta projekt deltar jag i utmaningar hos:

Ha en fortsatt skön vecka så avslutar jag med länkarna.



6 kommentarer:

  1. fab project
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    SvaraRadera
  2. Super idea! Love using the digis for a full wardrobe! Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    SvaraRadera
  3. Wow this is great. Lovely all the details.
    Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

    SvaraRadera