Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

tisdag 18 juli 2017

Dags för ännu en ny ATG challenge hos TTCRD
Det här blir mitt sista inlägg för dom... åtminstone för ett tag...
Vi får se vad framtiden bär med sig...

Vår sponsor denna vecka är Stamping Studio....


.... och priset i denna tävlingen är 1 diggi från varje artist.

Här är en liten blurb:

Stamping Studio is proud to sponsor for you! The prize is one image from each artist. Join us at our Facebook group Stamping Studio for freebies and specials.

Jag har valt att använda en supersöt liten flicka som heter "Sophie" och du hittar henne här.
Så här blev mitt kort...


Visst är hon söt...


En liten närbild på mitt målande...


Denna fina texten fick jag också med diggisen...

Glöm nu inte bort att delta i vår utmaning för chans att vinna ett finfint pris.

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en fortsatt skön vecka

Länkar:
Stamping Studio denna veckans sponsor
"Sophie" diggisen jag har använt
Denna utmaningen hos TTCRD challengeblog
TTCRD på nätet Här finns info om prenumeration på nättidningen och mycket mer



1 kommentar:

  1. Perfect background paper and floral embellishments for that sweet image!

    SvaraRadera