Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

tisdag 4 juli 2017

Ny utmaning har startat hos TTCRD Challengeblog
Sponsor denna vecka är....
Priset för denna tävlingen är 3 diggisar från vår sponsor

Här kommer min inspiration...


Diggisen jag har använt heter Ballerina 2 och bakgrunden är gjord med color burst och heatembossad stämpel.


Målat har jag med mina copic och lite prismapennor.

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:

Ha en skön vecka

Länkar:
TTCRD på nätet Här finns bla info om hur man kan prenumerera på nättidningen

4 kommentarer:

  1. Absolutely beautiful, this is just gorgeous. Thank you for joining in the fun at Digi Choosday Challenge, good luck! Yvonne (DT)

    SvaraRadera
  2. Such a beautiful background paper with your lovely image! Thanks for sharing with us at Digi Choosday! ~Katrina

    SvaraRadera
  3. Such a sweet card,so pretty.
    Thank you for joining us at crafty sentiments.
    Marja GDT

    SvaraRadera
  4. Beautiful card Ann-Marie, love the image and design!
    Hugs, Sherry x
    Loose Stitches and Unraveled Threads

    SvaraRadera