Rubbernecker Stamps

Video TTCRD

TTCRD

TTCRD
A Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

onsdag 15 juni 2016

Veckorna bara flyger fram o snart är det dags för midsommar...
Som vanligt så hoppas vi ju på fint väder då så att vi kan sitta ute och äta...
Idag är det dags för att försöka inspirera er att pyssla lite med CCK diggisar...
Denna gången har jag använt mig av "Meet Dragonfly" som du hittar här .


Tyvärr så har jag glömt att skriva upp vilka pennor jag har använt för att måla denna... eller så har jag tappat bort lappen.... kan vara vilket som.... Hudfärgen är i vilket fall som helst mina vanliga pennor...
Allt är målat med copic.
Glöm nu inte bort CCK's utmaning på FB "Ready for a closeup"
Det pågår även en utmaning i bloggen som du hittar här

Med detta kortet deltar jag i utmaningar hos:
Hoppas ni får en fortsatt bra vecka så avslutar jag med länkar som vanligt...


10 kommentarer:

  1. So beautiful!! Your colouring is fantastic!! Thank you for entering this into the Lemon Shortbread challenge blog. Hugs Victoria (DT) x

    SvaraRadera
  2. So beautiful card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
    laurigami

    SvaraRadera
  3. Very beautiful. I love your coloring. Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    SvaraRadera
  4. Hello !!! härligt med svenska deltagare :0))) Detta kortet är så snyggt och färgläggningen är så perkekt som alltid när du färglägger!!!! UNDERBART att titta på!! KRAMAR
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Cicci

    TTCRD DT

    Cicci Vid Pennan {My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Pretty card!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!! Have a great crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    SvaraRadera